Jens-Harald og Vidar kan begge gå inn i høsten vel vitende om at de har fått en avtale på plass mellom selskapene deres. Foto: SmartDok
Sist oppdatert: 11-10-2024 Annonsørinnhold

SmartDok og easyReq inngår partnerskap

SmartDok og easyReq har inngått et samarbeid som gir SmartDoks kunder tilgang til easyReqs brukervennlige digitale rekvisisjonsløsning. Denne løsningen blir et tillegg til SmartDoks eksisterende tjenester.

Gjennom samarbeidet får SmartDoks kunder en mulighet til å forbedre og strømlinjeforme sine innkjøpsprosesser via easyReqs intuitive plattform.

SmartDok forenkler HMS og Sikkerhet

- easyReq er et spennende verktøy som digitaliserer våre kunders rekvisisjonsprosesser, sier Vidar Berg-Hansen, salgssjef i SmartDok.

- Med easyReq kan dine ansatte enkelt opprette og sende rekvisisjoner via mobilen, få rask godkjenning, og prosjektlederne har full oversikt over innkjøpene.

- Dette bidrar til økt effektivitet og kontroll i innkjøpsprosessen, noe som gjør easyReq til en naturlig del av vår portefølje.

- Vi er svært fornøyde med å kunne tilby denne løsningen til våre kunder for å gjøre deres hverdag enklere.

easyReq kan allerede nå bestilles direkte fra SmartDoks nettsider.

Jens-Harald Jenssen, daglig leder i easyReq, uttrykker også glede over samarbeidet mellom de to Alta-baserte selskapene.

- Det er svært verdifullt for easyReq at SmartDok ser verdien av å samarbeide med oss. Vår digitale rekvisisjonsløsning utfyller SmartDoks brede tjenestetilbud på en god måte, sier han.

Mer informasjon om easyReq finner du her.

Avtale med MEF

easyReq har også inngått en avtale med Maskinentreprenørenes Forbund (MEF) avdeling nord.

Denne avtalen gir MEF-medlemmer i Nord-Norge 15 % rabatt på easyReqs årlige abonnement. Du kan lese mer om dette samarbeidet her.

Fordeler med easyReq

  • Kontroll over innkjøp: easyReq gir bedrifter full kontroll over innkjøp før de skjer, og reduserer risikoen for unødvendige eller spontane kjøp.
  • Effektivisering: Digitale rekvisisjoner sparer tid og ressurser både for ansatte og prosjektledere.
  • Bedre bunnlinje: Ved å unngå unødvendige innkjøp kan bedrifter forbedre sin økonomiske ytelse.