-Vi har kunder som har økt sin omsetning med 85% gjennom Aptly, fra standard leveranser. Vi gleder oss til å vise Nelfo’s medlemmer hva vi kan få til gjennom dette samarbeidet sier, Daglig leder i Aptly Fredrik Walter Johansen. Foto: Norsk Byggebransje
Sist oppdatert: 17-11-2022
Nelfo inngår samarbeid med Aptly
-Et samarbeid med Nelfo har stått på ønskelisten lenge. Jeg har alltid vært nysgjerrig på fremdrift og utfordret hverdagen.
-Med et brennende hjerte for elektrofaget og koblingen mellom boligkjøper og produksjon er dette helt rått, sier Daglig leder Fredrik Walter Johansen til Norsk Byggebransje.
Det må være mulig å gjøre en forskjell i morgen også
-Vi er privilegerte som har et beskyttet fag der Nelfo er en betydelig aktør, for sine medlemmer, for bransjen og rekruttering til faget. De er godt synlig i politikken og gjør en flott innsats med tanke på det grønne skiftet.
-Nå er tiden inne for at vi kan vise norske boligeiere og kjøperne hva vi kan! Strømkontroll og styring av boligene er en av mange muligheter vi har som må formidles og gjøres lett tilgjengelig.
-At ENOVA gir støtte til flere av de tiltak og investeringer huseierne kan gjøre sier noe om hvor attraktivt dette er, sier Johansen.
Mer enn forventet
-Dette er en svært god fordelsavtale for våre medlemmer, både i privat- og proffmarkedet, men spesielt når det kommer til nybygg, sier Amila Šehić, Controller / Medlemsansvarlig i Nelfo til Norsk Byggebransje.
-Aptly er langt mer enn bare et program for tilvalg. Det gir våre medlemmer verktøy som hjelper dem å effektivisere sine prosesser, øke mersalget og lønnsomheten i hvert prosjekt.
-Dette er en svært god fordelsavtale for våre medlemmer, både i privat- og proffmarkedet, men spesielt når det kommer til nybygg, sier Amila Šehić, Controller / Medlemsansvarlig i Nelfo. Foto: Nelfo
-Aptly har fagkompetanse som Nelfos medlemmer har bruk for, gründerånden gjennomsyrer selskapet og de tilbyr merverdi som gjør at jeg tror våre medlemmer vil bli bitt av basillen.
-Systemet er enkelt å bruke og det var viktig for oss. Kundene blir mer fornøyde når de kan sitte i godstolen hjemme med et visuelt attraktivt verktøy og både se, og forstår hvilke valg de kan gjøre for sin bolig.
-Like viktig er det at våre installatører får en enklere og morsommere arbeidshverdag. All relevan informasjon er samlet på et sted, det er oversiktlig og lett forståelig.
-Informasjon kombinert med detvisuelle vil bidra til at våre installatører blir enda bedre rådgivere og at kundene blir enda bedre ivaretatt.
-Vi liker også muligheten til å kunne arrangere digitale møter på Aptlys plattform direkte når fysiske møter ikke kan gjennomføres.
-I en tid hvor energisparing og energieffektivisering er på alles lepper, er det veldig interessant for våre medlemsbedrifter at produkter som f.eks FutureHome kan kobles til Aptly slik at alt prater med hverandre.
-Avtalen har allerede tredd i kraft, med en spesielt gunstig rabatt for våre medlemmer allerede før jul. Dette samarbeidet gleder vi oss virkelig til, avslutter Šehić.
-Gjennom samarbeidet med Nelfo vil vi bidra til å økt lønnsomheten for de som tør å tenke nytt. Systemet hjelper installatørene enkelt og effektivt til å bli enda bedre rådgivere for sine kunder.
-Samtidig som boligkjøperne får verktøy til å ta enklere og bedre valg for sin bolig.
-Vi har kunder som har økt sin omsetning med 85% gjennom Aptly, fra standard leveranser.
-Vi gleder oss til å vise Nelfo’s medlemmer hva vi kan få til gjennom dette samarbeidet, avslutter Johansen.