Bestill en enklere hverdag – start høsten digitalt!
SmartDok er Norges mest brukte dokumentasjonssystem for bygg- og anleggsbransjen. Løsningen er utviklet på lag med bransjen selv og har i dag 65.000 brukere daglig. Med SmartDok bruker du mindre tid på administrative oppgaver og datafangst.
Det betyr: Mindre papirarbeid – mer bygging, graving og transport!
System lar deg fritt velge mellom 10 moduler. Fra timer, HMS, maskinoppfølging, transport og mannskapslister til kjørebok. Våre dyktige «SmartDokkere» i Alta, Bergen, Oslo og Stockholm er klare til å gi deg all den hjelper du trenger for å komme i gang med din ny, enklere hverdag, med full kontroll på alle prosjekter.
Derfor velger kundene SmartDok!
- Alt i èn app – ett system
- Den hyggeligste tilbakemelding vi får fra våre kunder er at systemet er utrolig lett å bruke.
- Du velger fritt mellom 10 moduler
- Lynrask registrering av timer, fravær og maskintimer
- Registrer avvik, SJA, RUH og sjekklister
- Digital HMS-håndbok
- Registrer transport og varer
- Registrer elektroniske mannskapslister
- Registrer drivstoff, service og vedlikehold
- Kjørebok + mye mer
Korrekt lønns- og fakturagrunnlag
- Integrasjon mot regnskapssystemer
- Løpende innsamling av data og dokumentasjon fra feltet
- Helhetlig oversikt
- Kjappere fakturering
Lett og komme igang – god support
Vår supportavdeling er bransjens desidert beste, i tillegg har vi hjelpevideoer, webinar og egen påddkast.
Selv om systemet er utviklet med tanke på bygg– og anleggsbransjen, fungerer det ypperlig også for andre bransjer som skog, verksted, oppdrett osv.
Er du klar for en ny digital hverdag hvor sparer både tid og penger? Kontakt oss i dag!