Ellen Øiesvold Palsén, ansvarlig utgiver av Norsk Byggebransje og VVS nytt, sammen med Bjørn-Morten Bordvig i Faluplast Norge. Foto: Norsk Byggebransje
Sist oppdatert: 05-11-2024 VVS-Nytt

Faluplast velger Norsk Byggebransje

- Det engasjementet vi opplever fra Norsk Byggebransje er smittende og gjør det lett å takke ja til et langsiktig samarbeid, sier Bjørn-Morten Bordvig i Faluplast Norge.

- Norsk Byggebransje og VVS nytt er “på”, de fremsnakker alle ledd i bransjen, og gjør byggenæringen synlig fra A til Å.

- De har mange fine artikler, med positiv vinkling og løfter både små, og store aktører og prosjekter.

- Personlig opplever jeg at jeg finner interessante og relevante saker med gode headinger i kombinasjon med fine bilder. Det gjør at jeg blir sittende å lese artiklene på bransjeportalen.

- Vi har fått flere meldinger når vi er omtalt av Norsk Byggebransje og VVS nytt, noe som viser at vi blir sett og lagt merke til.

Les også: Vår jobb er å gjøre rørleggerens jobb enklere!

- Faluplast har solide ambisjoner om å øke vår markedsandel i Norge.

- Gjennom vårt samarbeid med Norsk Byggebransje og VVS nytt opplever vi å bli en del av noe større, som bidrar til økt synlighet for vår del.

- Jo mer synlig man er, desto lettere er det for oss å bli valgt i vårt marked.

- At vi i tillegg får masse gode innspill, konkrete tips og nye ideer er prikken over i’en. Vi gleder oss til videre samarbeid, avslutter Bordvig.

Fikk du med deg: Faluplast Norge er nytt medlem i VVP, VA og VVS produsentenes bransjeorganisasjon.

Velkommen Faluplast

- Det gleder oss stort at Faluplast nå velger å bli Partner i Fokus, sier Ellen Øiesvold Palsén, ansvarlig utgiver av Norsk Byggebransje og VVS nytt. 

- De er godt etablert og velkjent i markedet. At de velger oss som partner på veien opp og frem, er en tillitserklæring vi setter stor pris på.

Faluplast - Markedets beste sluk

- Byggenæringen, VVS bransjen og spesielt rørleggere rundt om i landet vet at Faluplast er problemløseren i bransjen.

- Det vi synes er fascinerende er alle aha opplevelsene bransjefolk får når de innser hvor stort produktutvalg Faluplast faktisk har, det gleder vi oss til å fortelle enda flere.

- I en tid hvor leveransedyktighet, bærekraft og kortreist produkter er avgjørende for det grønne skiftet er vi overbevist om at Faluplast kommer til å ta en større del av markedet i tiden som kommer.

- Faluplast tar samfunnsansvar gjennom hele verdikjeden, inkludert partnerskap med Ingeborg- nettverket som jobber for å bedre mangfold, kjønnsbalanse og inkludering i rør,- og byggenæringen.

- De jobber, som oss, med hodet og hjertet på rett plass. Vi gleder oss til veien videre, sammen, avslutter Øiesvold Palsén.