Previous
Next
– Camo har som ambisjon om å bli best i markedene vi opererer i, og har vist investeringsvilje både i utstyr og ansatte over tid. Dette er en vesentlig grunn til at jeg takket ja til denne stillingen, sier regionsdirektør Susan Hanssen. Foto: Cramo
Sist oppdatert: 07-02-2024 Pressemelding 

Ny direktør for Cramo Region Øst

Tidligere konserndirektør i Adecco Service and Solutions, Susan Hanssen, blir ny regionsdirektør i Cramo. Utover selskapets avdelinger på Østlandet får Hanssen ansvaret for flere fagavdelinger i Cramo.

Susan Hanssen fra Lillestrøm starter nå i stillingen som regionsdirektør for Region Øst i Cramo. Hanssen går inn i ledergruppa og får ansvaret for 12 avdelinger i en region som strekker seg fra Bærum i sør til Gjøvik i nord.

Den nye regionsdirektøren har en mastergrad i HR og ledelse, og kommer til Cramo etter 17 år i Adecco der hun de siste fem årene har vært konserndirektør for fagområdet Service and Solutions.

Utover jobben med å videreutvikle Cramos driftsavdelinger i Oslo og på indre Østlandet, får Hanssen ansvaret for fagområdene byggetablering, heis og elektro, samt varme, tørk og miljø (VTM). Hun vil også ha det øverste ansvaret for salgsarbeidet i regionen.

- Camo har som ambisjon om å bli best i markedene vi opererer i, og har vist investeringsvilje både i utstyr og ansatte over tid.

- Dette er en vesentlig grunn til at jeg takket ja til denne stillingen, sier regionsdirektør Susan Hanssen.

- Kulturbygging blir spesielt viktig i min rolle, spesielt med tanke på den nylige fusjonen med BAS maskinutleie og sammenslåingen av flere avdelinger.

- Å være tett på organisasjonen og oppdatert på markedet, samt bidra til å bygge en sterk lagfølelse, blir viktig for meg i denne jobben, sier Hanssen.

Utfordrende tider

De økonomiske utsiktene for bygg- og anleggsbransjen har vært bedre enn i inngangen av 2024. Regionsdirektøren har likevel tro på utleienæringen framover.

- For utleiebransjen er det selvsagt viktigere enn noen gang å tilby det riktige utstyret og tjenestene i markedet. Samtidig er det å skape gode relasjoner og yte den beste servicen avgjørende faktorer for å lykkes.

- Tydelig kommunikasjon og profesjonalitet i alle ledd blir derfor fokuspunkter for organisasjonen i tiden som kommer, avslutter regionsdirektør i Cramo Region Øst, Susan Hanssen.